دوستت دارم
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 

دوستتwww.taranome-ashk.blogfa.com

 

www.taranome-ashk.blogfa.com دارم را من        

 

   دل آويزترين شعر جهان www.taranome-ashk.blogfa.com

 

www.taranome-ashk.blogfa.comیافته ام این گل سرخ من است    

 

دامني پركن از اين گل كه بري خانهwww.taranome-ashk.blogfa.com

 

www.taranome-ashk.blogfa.com دشمن که فشانی به دوست راز خوشبختی   

 

هركس به پراكندن اوست تو هم اي خوب من اينwww.taranome-ashk.blogfa.com

 

www.taranome-ashk.blogfa.com نكته به تكرار بگو اين دل آويزترين شعر جهان را همه

 

 وقت نه به يك بار و به ده بار به صد بار بگو دوستت دارمwww.taranome-ashk.blogfa.com

 

www.taranome-ashk.blogfa.com را با من بسيار بگو دوستم داري را از من بسيار بپرس

 



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت1:04---13 بهمن 1390
سلام وبلاگ زيبايي داري به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:دوست داشتن,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب