ادعای پوچ رسانه‌های غربی درباره جاسوسی از آسمان ایران
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 

ادعای پوچ رسانه‌های غربی درباره جاسوسی از آسمان ایران

فرمانده کل ارتش در خصوص ادعای برخی رسانه های غربی درباره تجاوز به آسمان ایران از طریق هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین گفت:این ادعاها حرف های پوچی است.

 


امیر عطاء الله صالحی در خصوص ادعای برخی رسانه های غربی درباره تجاوز به آسمان ایران از طریق هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین و عکسبرداری از برخی اماکن و تجهیزات در داخل کشور، گفت: الان احتیاجی به هواپیما نیست، تجهیزات ماهواره ای به گونه ای است که از طریق گوگل همه تصویرها از سراسر جهان قابل مشاهده است.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: ما نیز ماهواره های پیشرفته ای داریم و این ادعاها حرف های پوچی است، ما توانسته ایم هواپیماهای پیشرفته آمریکا را بعد از ورود به خاک ایران به زمین نشانده و به اختیار خود در آوریم.

صالحی همچنین در خصوص تهدیدات آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: وظیفه آمریکایی ها شیطنت است و به همین خاطر است که شیطان بزرگ نام گرفته است.

وی در ادامه افزود: وظیفه ما هم پاسخ دادن به این تهدیدات است، آمریکایی ها همانطور که در طول سالهای بعد از انقلاب هیچ غلطی نتوانستند بکنند در آینده هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

فرمانده کل ارتش با توجه به ایام سالگرد شهید صیاد شیرازی در بیان ویژگی های اخلاقی این شهید گفت: علما و مراجع ما اصطلاحی دارند به نام جامع الشرایط بودن؛ ما نیز در خصوص شهید صیاد شیرازی معتقدیم ایشان یک شخص جامع الشرایط بود نه یک نظام جامع الشرایط.

وی در ادامه افزود: شهید صیاد شیرازی هم عارف بود هم عالم و هم یک متخصص. او در عین حال که نظریه پرداز بود در بعد عمل نیز همیشه اولین نفر بود.

صالحی اظهار داشت: به خاطر این خصوصیات و ویژگی ها است که می گوییم شهید صیاد شیرازی یک شخص جامع الشرایط بود.


ادعای پوچ رسانه‌های غربی درباره جاسوسی از آسمان ایران


گرد آوري شده توسط پایگاه اینترنتی دهکده سرگرمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب