میوه میتواند به زیبایی پوست شما کمک کند
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 

 

 

چه کسی میوه دوست ندارد ؟ آنها خوشمزه ، مقرون به صرفه، و برای سلامتی شما مفید هستند ، به گزارش بروزترین ها میوه ها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مفید دیگر هستند که می تواند به حفظ وزن ایده آل شما، دفع سموم و بهبود رنگ پوست کمک کند . میوه ها همچنین می توانند به پوست و موی شما طراوت و شادابی ببخشند . در واقع، میوه هایی هستند  که می تواند به عنوان سفید کننده های طبیعی پوست  مورد استفاده قرار گیرند که از ترکیبات آن آگاهیم و با محصولات روشن کننده ای که در فروشگاه ها عرضه می شوند ، نیستند .

 

 

با انتشار خبرهایی در مورد محتویات مضر محصولات سفید کننده مانند (آب ژاول) ، (هیدروکینون) و دیگر مواد شیمیایی، مردم به مواد طبیعی متوسل شدند. یکی از این مواد طبیعی میوه است. بیشتر و بیشتر مردم در حال بازگشت به اصول اولیه بوده و بیشتر مراقب سلامت خود و محیط زیست هستند . مردم نیز تمایل بیشتری  به استفاده از مواد طبیعی و آلی دارند در نتیجه محبوبیت درمان های خانگی پیشرفت روز افزون داشته است .

 

 

فراوانی مواد طبیعی مانند میوه ها و درخواست تجدید نظر قیمت غیر قابل انکاراست.

درست مانند گذشته، مردم امروزه با استفاده از آشپزخانه خود معجون هایی را برای پوست خود درست می کنند . هنگامی که آن را به پوست سفید می آید، سه میوه شناخته شده برای سفید شدن و شفاف سازی پوست وجود دارد .

 

 

اول پاپایا است. درخت پاپایا شناخته شده است ، از آمریکای مرکزی و جنوبی آمده اند . در طول سالیان مردم دیگر کشورها به این نواحی گرمسیری سفر کردند و به این ترتیب این میوه را به کشور خود برده و در آن جا پرورش دادند . زمانی که پاپایا هنوز نارس است  دارای پوست سبز و گوشت سبزروشن است. نوع رسیده آن که  بیرون پوست زرد رنگ  وداخل آن نارنجی روشن است . شما می توانید این میوه  را به عنوان ماسک صورت بطور طبیعی استفاده کنید .

 

 

پاپایا (پاپین)  طبیعی است که به عنوان  آنزیم های سفید شناخته می شود ، و در تولید    صابون های سفید کننده  و لوسیون ها مخصوص پوست استفاده می شود . پاپایا برای لایه برداری پوست مفید است. لایه برداری در تولید و ظهور سلول های پوستی جدید و در نتیجه داشتن پوست براق  و سالم و روشن اثر گذار است . تجدید سلول سریع نیز کمک می کند تا لکه های سیاه روی پوست حتی بدن محو شوند .

 

 

میوه دیگر برای شفافیت وسفیدی پوست ، زغال اخته می باشد . به طور معمول در غرب آسیا  و همچنین در کوه های راکی در آمریکا پرورش می یابد . سرشار از آنتی اکسیدان است که برای پوست و سلول های آسیب دیده مؤثر است . رنگ تیره آن محتوای آنتی اکسیدانی است که به عنوان (آنتوسیانوساید) شناخته شده است .

آنتوسیانوساید توانایی برای کاهش تولید ملانین در نتیجه تغییر رنگ پوست همچنین نگه داشتن پوست صاف و جوان  را دارد . به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک می کند ،   به اسید لاکتیک و تانن نسبت داده شده است. معمولا له شده و یا مخلوط آن  به عنوان ماسک صورت مورد استفاده قرار گیرد . اگر در آن فصل موجود نبود ، عصاره آن در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی و یا فروشگاه های بهداشت آنلاین به فروش می رسد می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

 

 

میوه ی سوم لیمو است . احتمالا یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین درمان های طبیعی برای پوست تیره است ، لیمو سرشار از ویتامین (سی) و سفید کننده طبیعی است که مواد تشکیل دهنده آن موثر برای پوست های سفید است . اسید موجود در لیمو (اکسفولیانت) همچنین خوب است که می تواند سلول های مرده  پوست شما را از بین ببرد ، به از بین بردن کک و مک و در نتیجه سفید شدن پوستتان کمک می کند ، آب لیمو عموما بی خطر و موثر است.

 

 

اما باید برای افرادی که دارای پوست های حساس و قرمز و خشک هستند با احتیاط  استفاده شود . منافذ پوست را مسدود نمی کند .  شاید بهترین زمان برای استفاده از آن در شب است . در آن نور خورشید وجود دارد. اسید موجود در لیمو می تواند پوست را نسبت به نور خورشید حساس تر کند .

آب لیمو می تواند روی پوست به طور مستقیم با یک گلوله پنبه به مدت ده دقیقه گذاشته شود و بعد از آن پوست با آب ولرم شسته شود . همچنین می تواند با برخی از روغن ها همانند  روغن بادام و یا زیتون مخلوط  شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب