اس ام اس درجه یک
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

 در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست
 

===============================
 
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !
===============================
 
 
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می‌رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابی...
 
 
===============================
 
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد.
 
 
 
===============================
 
 
آسودگی از من ندارد مادر
آسايش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش
ورنه غم خويشتن ندارد مادر
 
 
 
===============================
 
 
مادر:
کاشکی میشد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی‌هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم
 
 
 
===============================
 
 
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی...
 

سرگرمي|اس ام اس 216 ( ویژه روز مادر)


گرد آوري شده توسط پایگاه اینترنتی وبکده 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب