شعر اول دبیرستان
دهکده سرگرمی
این وبلاگ هر روز به روز میشود

مير علم دار

 

اي عم, به فدات جسم زارم          من طاقت تشنگى ندارم

 

بنگر كه حزين و دل كبابم          بي تاب ز بهر قطره آبم

 

رحمي به صغيري من زار        غير از تو نبد مرا پرستار

 

اي سكينه بردي از جانم قراروتاب را           غيراشك اين دم كجا دارم سراغ آب را

 

 

 

مير علم دار

 

اي عم, به فدات جسم زارم          من طاقت تشنگى ندارم

 

بنگر كه حزين و دل كبابم          بي تاب ز بهر قطره آبم

 

رحمي به صغيري من زار        غير از تو نبد مرا پرستار

 

اي سكينه بردي از جانم قراروتاب را           غيراشك اين دم كجا دارم سراغ آب را

 

من ندارم آب جز اشك دو عين              اندر اين دشت اي گل باغ حسين

 

اي مير علم دار من و نوردو چشمان                 اي قوت بازوي من و بهترم از جان

 

بردار يكي مشك و روان شو سوي ميدان

 

ايا ابن سعد شقاوت شعار               لواي ستم بر تو شد استوار

 

چنين گفت  فرزند  خيرالانام             حسين ,آن شهنشاه   والامقام

 

به زعم شما گر چه اين پر گناه               نموده است طومار عصيان سياه

 

چه  تقصير دارند  طفلان  من                  كه در پاي آب روان جان دهدند

 

 

من ندارم آب جز اشك دو عين              اندر اين دشت اي گل باغ حسين

 

اي مير علم دار من و نوردو چشمان                 اي قوت بازوي من و بهترم از جان

 

بردار يكي مشك و روان شو سوي ميدان

 

ايا ابن سعد شقاوت شعار               لواي ستم بر تو شد استوار

 

چنين گفت  فرزند  خيرالانام             حسين ,آن شهنشاه   والامقام

 

به زعم شما گر چه اين پر گناه               نموده است طومار عصيان سياه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:شعر اول دبیرستان,
ارسال توسط علی جعفرزاده
آخرین مطالب